Följ bloggen med bloglovin.com

bloglovin

onsdag 26 maj 2010

Tyvärr har jag haft lite dåligt med både tid och lust att blogga ett tag. Framförallt pga det underbara vädret vi haft och jag har pysslat i stallet mestadels. Sen har jag även hunnit med ett antal bilutställningar som gjort att jag varit borta en hel del.

Sen att min dator har krup och ägaren har en fökylning som jävlas gör inte saken lättare.

Men en snabb genomgång av vad som hänt och händer.

  • Gumman har flyttat till nya stallet och trivs.
  • Nu verkar även alla boxar vara uthyrda och vi kommer få trevliga boxgrannar.
  • Träningarna för Lena fortskrider och gumman blir bara finare och finrae.
  • Musklerna börjar sakta men säker komma tillbaka.
  • Min balans blir bättre och bättre för varje tur vi tar =)
  • Samt att jag kärat ned mig i en sadel som tyvärr kostar massor.

  • Vi har skaffat en ny kisse som kommer att flytta in i slutet av juni.
  • Vi har fått vatten i huset igen =)
  • Bilen ska fixas snart och säljas så jag får min pickup istället.
  • Sen går det fortfarande lika dåligt med jobbsökandet. Söker allt som finns men får inget napp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar