Följ bloggen med bloglovin.com

bloglovin

tisdag 6 april 2010

Våren sätter sina spår.

Ja nu börjar våren sätta sina spår både i mark, häst och ryttare.

Gumman fäller sin vinterpäls just nu som bara den samt att hon älskar att kunna vara ute hela dagarna utan täcke i hagen och sola.

Marken börjar tina fram på flera ställen, så snart har jag plan mark att börja arbeta gumman från marken igen. Samt att vi kan nu snart börja sätta igång en del, framförallt ta långa härliga skritt turer.

Jag själv börjar nu känna mig piggare och får mera ork för var dag som går. Nu hinner man massor varje dag och jag bara älskar de dagar då solen lyser.

Dock börjar jag verkligen tröttna på vara "lyxhustru", jag vill verkligen få ett jobb om det så bara är några få timmar i veckan eller ett sommarjobb.

Sen saknar jag verkligen att kunna ringa mamma och prata, och fråga om sådant jag behöver svar på. Hon visste oftast svar på det mesta... Du är otroligt saknad mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar